Aanmelden van opdrachten

29/9/2023

Wij willen ├ęcht waarde toevoegen aan uw logistiek. En daarom moeten we onze medewerkers en middelen goed inzetten. Dat betekent dat we het proces van orderintake, het aanmelden van opdrachten in ons distributienetwerk, verder willen vereenvoudigen. Het overtypen van orders vanuit de mail is niet van deze tijd. Bovendien is het arbeidsintensief, voegt het weinig waarde toe aan de logistiek en is foutgevoelig. 

Via de order-intake portaal, bereikbaar op onderstaande knop, krijgt u toegang tot een opdracht-template waarin u de benodigde gegevens kwijt kunt. U kunt ook bijlagen toevoegen. En wij controleren uw aanvraag op juistheid alvorens we overgaan tot acceptatie. 

Ga hier naar de Order-Entry-Portaal

In de laatste update hebben we het mogelijk gemaakt om klant-specifieke producten aan te maken en toe te voegen aan uw transportopdracht. Daarmee kunt u nog duidelijker maken wat we moeten gaan vervoeren. Dat stelt ons in staat om gepaste voorbereidingen te treffen voor uw high-care transporten.

Met een nieuwe wijze van orderintake voorkomen we onnodig overtypwerk en beperken we foutkansen, waardoor wij ons volledig kunnen richten op de perfecte distributie van uw bijzondere producten. En daar geven we graag onze volle aandacht aan!

Toegang verkrijgen tot de order-entry-portal
Onderaan onze website www.il-logistiek.nl staat een link naar onze vernieuwde portal. Indien u nog geen uitnodigingslink heeft ontvangen dan kunt u die opvragen via uw contactpersoon. U heeft inmiddels in een separate email uw loginnaam met wachtwoord ontvangen. In de portal is een eenvoudige werkinstructie opgenomen waarin we duidelijk maken hoe de template werkt. Mocht u er toch niet uitkomen dan helpen we u natuurlijk graag. 

Meerdere opdrachten aanmelden?
Wilt u dagelijks meer dan tien opdrachten bij ons aanmelden? Dan kunnen we u een opdrachtentemplate in excel toesturen die we geautomatiseerd kunnen inlezen.  Veelal kunt u zo'n export direct vanuit uw eigen systeem exporteren. Onze planners helpen u graag op weg.

Geautomatiseerde interface 
Natuurlijk is het ook mogelijk om een geautomatiseerde opdrachtenflow in te richten. Volgens het door ons gedefinieerde XML-input-format levert uw eigen systeem de transportopdracht aan. Ons Transport Management Systeem haalt deze opdrachten vervolgens op van uw server en gaat over tot het inlezen in onze planning. Via onze portal kunt u de status van de zending opvragen. 

Meer informatie? Neem contact met ons op en we bekijken de mogelijkheden. 

© I & L Logistiek - Elke opdracht is bijzonder. Volledige ontzorging van aanvraag tot factuur.