Customer Service

De meest gestelde vragen over onze leveringen

We helpen je graag op weg! Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Kom je er toch niet uit? Onze customer service is je graag van dienst.

Een zending van I&L Logistiek?
I&L Logistiek levert voor diverse opdrachtgevers voornamelijk gekoelde en diepvriespakketten. We zijn geen pakketdienst, maar een dedicated koeriersdienst die heel gericht op pad gaat om jouw zending te leveren. Het is dus belangrijk dat je thuis bent op het moment van levering. 

Kunnen jullie het pakketje bij de buren leveren?
Omdat het veelal gaat om producten die meteen in de koeling of vriezer moeten worden geplaatst, kunnen wij geen burenleveringen doen zonder nadrukkelijke afstemming vooraf. Ben je niet thuis? Dan nemen wij de zending mee retour.

De zending is nog niet geleverd. Kan ik een ander afleveradres doorgeven?
Onze planning stelt dagelijks de meest efficiënte planning op. Daarbij borgen we tijdigheid van de zendingen en beperken we onnodig lege kilometers. Op de dag van verzending kun je een adreswijziging doorgeven die die hooguit enkele straten afwijkt van het bij ons bekende adres.

Waar kan ik zien wanneer de zending aankomt?
Op de dag vóór levering ontvang je per email een aankondiging van levering. Op de dag van levering ontvang je opnieuw een email met de geplande aankomsttijd van de bezorger. Deze mail bevat ook een link naar de Live-Tracker, waarin je de steeds meest actuele ETA kunt volgen. Deze ETA wordt continue aangepast op basis van de actuele files en vertragingen die onderweg kunnen voorkomen.

Kan de chauffeur vooraf even bellen?
Nee. Wegens veiligheidsvoorschriften willen we dat onze chauffeurs hun ogen op de weg houden en daarom laten wij hen niet bellen met onze afleveradressen. Bekijk dus zelf de actuele aankomsttijd in de Live-Tracker.

Kan ik een afleverinstructie doorgeven aan de chauffeur?
Je kunt een afleverinstructie doorgeven door en email te sturen aan netwerk@il-logistiek.nl. Onze planners zullen deze informatie dan doorgeven aan de chauffeur.

Ik was toch niet thuis. Hoe nu verder?
Neem eerst contact op met onze opdrachtgever om een nalevering in te plannen. Wanneer de zending opnieuw is ingepland dan ontvang je een nieuwe notificatie per email waarin je de zending opnieuw kunt volgen. Heb je hierover nog vragen? Dan verwijzen we je graag door naar de contactpersoon van de afzender.

Ik heb mijn zending ontvangen, maar ik heb nog een vraag.
Als je een inhoudelijke vraag hebt over de zending, of het product, verwijzen wij je door naar jouw contactpersoon bij de verzendende organisatie.

Hoe kom ik telefonisch in contact met I&L?
Je kunt tussen 09:00 en 18:00 uur telefonisch contact opnemen op 088-2223955. Daarbuiten zijn wij per email bereikbaar op netwerk@il-logistiek.nl

Kom je er toch niet uit? Onze customer service is je graag van dienst.

 Contact

LINK Fotografie 1801 29472
20220624 1105 I en L Campina Dichterbij 2022 Samen Sterk 150 jaar 00376
© I & L Logistiek - Elke opdracht is bijzonder. Volledige ontzorging van aanvraag tot factuur.