Bedrijfscultuur

Wij willen het leukste bedrijf van Nederland zijn. Voor onze klanten, maar zeker ook voor onze medewerkers. Want medewerkers die een glimlach op het gezicht van de klant kunnen toveren zijn goud waard. 

Dat doen we door goed te luisteren, want wie weet wat er speelt kan beter helpen. Onze bedrijfscultuur is open, informeel en soms misschien zelfs een beetje studentikoos. Maar wél professioneel, zakelijk en strak wanneer het moet. Flexibel, maar niet vrijblijvend. Uiteindelijk hebben we namelijk maar één doel: een 100% tevreden klant.

Plezier in het werk is belangrijk en daarom doen we er alles aan om onze medewerkers het naar de zin te maken. Met persoonlijk contact tussen chauffeurs en planners, een toegankelijk managementteam en korte lijnen over de dagelijkse gang van zaken. En natuurlijk met de trofee voor het beste idee van het jaar, een eigen bedrijfsbar waarin we elkaar aan het einde van de week ontmoeten, het jaarlijkse bedrijfsuitje en de kerstborrel met de tombola.

Vijf basiswaarden van ondernemen

Ondernemen doen we vanuit een aantal basiswaarden. De manier waarop we met ons eigen personeel, onze leveranciers en onze klanten omgaan kennen een stevig fundament van belangrijke waarden:

  • Open en eerlijk 
    Vertrouwen is de basis van elke samenwerking. Wij vertrouwen erop dat onze leveranciers hun afspraken nakomen. Wij vertrouwen onze chauffeurs met het zo goed mogelijk uitvoering geven aan de werkzaamheden. En wij zorgen ervoor dat onze klanten ons altijd kunnen vertrouwen wat betreft kwaliteit, betrouwbaarheid en beste tarieven.

  • Pragmatisch
    Niet onnodig moeilijk, maar nooit vanzelfsprekend de weg van de minste weerstand. Wij lossen problemen snel, goed en praktisch op. 

  • Flexibel
    Niets is vanzelfsprekend in de logistiek. Wij gaan niet zomaar ergens vanuit. Vaak verandert alles tot op het laatste moment. Daarvoor hebben we begrip, wij passen ons daarop zo goed mogelijk aan. Naar medewerkers en leveranciers zijn we ook flexibel, maar niet vrijblijvend. Afspraak is afspraak.

  • Verantwoordelijkheid met zorg voor de klant, en dienst klant
    We luisteren naar de klanten en medewerkers en reageren op hun wensen. Wij nemen alleen genoegen met 100% tevreden klanten. We maken het de klant makkelijk om zaken met ons te doen.

  • Veiligheid
    Alles wat we doen moet veilig uitgevoerd kunnen worden. Onze eigen chauffeurs, klanten, de producten, het milieu en de maatschappij mogen geen onnodig risico lopen door onze bedrijfsvoering.

Wij nodigen u graag uit in 'De Ambassade', onze bedrijfsbar waarin we elkaar ontmoeten!

Neem contact op

© I & L Logistiek - Elke opdracht is bijzonder. Volledige ontzorging van aanvraag tot factuur.